Artikel is toegevoegd

Meteen naar de content

30 DAGEN GARANTIE

KOOP 2+ VOOR KORTING

24/7 KLANTENSERVICE

Veelgestelde Vragen

U kunt ons een e-mail sturen op info@warmella.nl, waar ons klantenserviceteam u graag helpt met alles wat u nodig heeft!

Ja.

Aangezien we ernaar streven om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na bestelling aanvragen. Alle verzoeken na deze tijd worden geweigerd. Uw bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.

We accepteren iDEAL, alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Bestellingen duren tussen de 1-2 weken om aan te komen.

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Neem dan contact met ons op via info@warmella.nl

Neem contact met ons op als u goederen heeft ontvangen die onjuist, ontbrekend en/of defect zijn. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van het artikel/de artikelen en alle gerelateerde referenties. We zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, overgemaakt. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als u wilt weten wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven. Als je nog geen tegoed hebt ontvangen voor je retourzending, ga dan als volgt te werk: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven.